Hello! Welcome to AimiAmeeraNiros's Blog. Thanks for visiting, thanks for viewing && thanks for reading too. Please leave me some comment okay? (;

Sunday, March 11, 2012

Aku Tak Suka....


Korang nak tahu tak apa yang aku tak suka. Dan korang mesti/takyah tahu kot. Okay, tapi korang mesti BACA sampai habis kalau tak..... HAHAHA *gelak jahat* takde apa2 lah -.-

First, aku tak suka lah kalau org mesej aku tetiba nak pakai TANDA SERU. kalau kau cakap kau bukan marah so apa lah? nak cakap korang tak lulus Bahasa Melayu, mustahil!

Second, kalau aku senyum balas lah dengan senyuman ter-manis yg korang pernah buat. jangan lah buat muka macam nak makan aku. And and JANGAN sesekali nak balas senyuman aku dengan menjeling aku. ohh man. keterlaluan tu. 

Third, kalau aku tengah bercakap can you give your focus 100% at me. Jangan aku cakap, kau boleh buat bodoh pulak tu. Errr, memang nak kena makan selipar jepun lah kau. Sabo jela aku.

Fourth, aku tak suka bila aku je yang asyik asyik asyik tegur kau. I mean kes ni aku tujukan kepada orang yg tak berapa rapat dengan aku tapi kenal aku and tiap tiap hari tengok muka aku. K. Selagi kau tak mulakan perbualan selagi tu aku takkan bercakap. And start lah mula cakap aku ni sombong lah, apa lah. Ni aku tak suka ni.

Fifth, ada juga jenis manusia yang macam suka ambik perhatian orang. Contoh paling senang, kau pegi outing ngn kawan2 kau. Duduk lepak dekat KFC, boleh pulak kau buat KFC tu macam kedai bapak kau. Sengaja gelak kuat kuat macam nak pecah bumi ni kau buat. Ohh, kau nak kata kau budak nakal lah ni. Ramai geng. Janganlah macam tu. Kedai orang buat macam kedai orang. K? :)

Okay, aku tak kaitkan siapa siapa pun dalam entri ni cuma ini meluahkan perasaan yang mungkin ramai jugak orang tak suka. So, kira aku ni macam wakil kepada orang tu lah. Kkk? Jangan la tetiba kau nak membenci aku kerana hanya sebuah entri. Aku tahu aku pun bukan lah baik macam malaikat.

Sesungguh nya yang baik datang daripadaNya, dan yang jahat tu datang daripada aku. 


Me,

No comments:

Post a Comment