Hello! Welcome to AimiAmeeraNiros's Blog. Thanks for visiting, thanks for viewing && thanks for reading too. Please leave me some comment okay? (;

Tuesday, November 22, 2011

Facebook?

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera semua!

Lupa aku nak cakap dengan korang. Termasuk lah kawan kawan rapat aku. Kalau yang perasan tu baguslah. Maksudnya korang sayang dengan aku lah tu. HUAHUAHUA. Perasan!  Aku sekarang dah tak online LANSUNG Facebook. Entah lah pahal tetiba aku decided nak deactive je terus Facebook aku tu. Dalam masa yang sama aku rasa tak da faedah je aku buat Facebook tu. So, aku rasa langkah aku untuk deactive acc FB tu langkah yang terbaik. Sekarang ni aku cuma ada acc Twitter je. Kalau nakkkk sangat contact dengan aku. Click je simbol Twitter kat sebelah kiri blog aku. Okay!? Byeeee ~

Me ,

No comments:

Post a Comment