Hello! Welcome to AimiAmeeraNiros's Blog. Thanks for visiting, thanks for viewing && thanks for reading too. Please leave me some comment okay? (;

Saturday, November 26, 2011

Santubong ♥


 assalamualaikum & selamat sejahtera readers! (;

hari aku ngn family aku ada plan untuk merapatkan lagi silaturahim. cehhh. bunyi, HAHAHA. aku ngn family plan nak pegi Santubong Resort. wahh, dah sampai kat sini. tengok pemandangan kat sini mcm best jgaklh tempat ni. but but, sbenarnya dah dua kali aku pegi sini -.- HAHA. kalau nak ikutkan satu family aku plan nak pegi Sibu but bapak aku cuti skejap sgt. so, kami pegi bercuti kat tempat dekat dekat je lah. kesian kan? -.- kami pegi Santubong bawa dua buah kreta sbb terpksa bawa si Kiki #kucing. nak tengok gamba kucing aku? jap jap. haaaa, ada pun. ni dia si Kiki

kiutkan? time ni my lovely kiki tengah angau nak cari boyfie ♥  HAHA

on the way to Santubong. aku dapat satu 'side' untuk aku snap picture ni. cantikkkkkk, kuasa Allah kan? MasyaAllah. cantikk sgt sgt. Mama pun kata "wah, cantiknyer. gambar ni focuskan pokok ni. dahlah cantikk" yerrr, mama ada pengetahuan jgak psal photograhy. HAHA. 

pemandangan di tepi pantai Santubong  ♥  
Me ,


No comments:

Post a Comment