Hello! Welcome to AimiAmeeraNiros's Blog. Thanks for visiting, thanks for viewing && thanks for reading too. Please leave me some comment okay? (;

Friday, December 2, 2011

Addicted

assalamualaikum & selamat sejahtera readers!

aku nak cakap maybe ni last aku update blog kot. mesti korg tanya, "pahal oh?" sebab tu, biarlah aku je tahu. haha. harap korang tak jemu lah datang kat blog aku k! balik ke tajuk yang kat atas tu, aku tersangat berharap yang aku akan dapat benda ni. susah kan kalau benda tu kalau kita dah berharap kalau tak dapat. hehhh. tu lah yang buat aku lemah. korang nak tahu tak apa benda yang aku berminat sgt tu. jom tengok sama sama. jeng jeng jeng.


canon EOS 1000D

i likeeeee (:

cantik tak? cantik kan. ergh, nak sgt sgt camera ni. mula jatuh cinta dengan camera ni bila pandangan mata pertama mula tengok iklan camera ni dengan Yuna. cehhh! bunyi bukan main lagi. mesti korang tertanya tanya kan berapa lah harga 'benda alah' ni. okay, aku ambik harga mngikut jualan online dalam RM1700++. dekat sini ada aku jmpa harga yg lagi mahal dari tu. sampai RM1900++ pun ada tau. tak caye gak? pegi lah tengok kedai. kedai mana? ala kedai tu haa. hahaha.

Me ,

No comments:

Post a Comment