Hello! Welcome to AimiAmeeraNiros's Blog. Thanks for visiting, thanks for viewing && thanks for reading too. Please leave me some comment okay? (;

Tuesday, December 20, 2011

Baru?

assalamualaikum && selamat sejahtera (:
hari ni keja aku online je. online pun bkn buat apa.just men'buruk'kan blog aku lagi. haha. sekarang aku dah puas hati tengok blog aku. wlaupun tak lah cantik sgt. takpe tak kesah. hak individu kan? kalau blog cantik tapi takda readers nak baca buat penat je kan. haha. aku nak buat blog mcm kita menaip brdsrkan pengalaman kita dan buat cerita pendek pun ada jgak. kiranya mcm novel lh, tp novel kan beratus2 m/s. tapi ni just crita pndek je. mcm best je kan? (:

okay, hari tggal brapa hari lagi nak masuk skola. yg penting aku taknak stay kat skola lama. nak jgak try rasa skola baru. heeee. dan yg lagi penting ialah tinggal brapa hari lagi KEPUTUSAN PMR nak klua. errrrr, tersgt lah nrvous tggu hari khmis ni. kdg kdg rasa mcm tak sabar pun ada jgak. haha. okay lah. aku nak offline dulu. kbai.

Me,

No comments:

Post a Comment