Hello! Welcome to AimiAmeeraNiros's Blog. Thanks for visiting, thanks for viewing && thanks for reading too. Please leave me some comment okay? (;

Thursday, December 1, 2011

Wayang ♥




assalamualaikum & selamat sejahtera semua! (;

hari ni aku nak share kan cite pasal filem 'Immortals' and cite 'Legendary Amazon' . pada tarikh 11.11.11 yang lepas aku dan family aku pegi Medan Pelita. seriously, dah brapa thun aku duduk kat Sarawak. baru second time je aku masuk kat dalam tu. heee. 

Immortals

ranking: 6/10

bagi aku lah cite ni best. but ada scene yg tak sepatutnya ditunjukkn dekat 'budak' mcm aku ni, biasalah budak bawah 18 tahun. scene scene yang tak senonoh tu adalah dalam satu dua macam tu. bila scene yg tak sepatutnya keluar, apa lagi aku dengan adik aku cepat cepat tutup mata. haha. #LOL taknak cite pjg2, kalau korg rasa cite ni best. pegi lah pawagam yg berdekatan and tgok lh cite ni *kalau msh ada (;

Legendary Amazon

legendary amazons
ranking: 8/10

cuba korg tengok betul2 gmbar poster tu. korang rasa tu lelaki ke perempuan? nak tahu jwpn dia. jap jap, tggu jap. 

okay, cite ni aku  baru tengok kat The Spring semalam. first2 tgok mcm tak best je. bila dh smpai kmuncak sikit tu baru nampak best. yelah, mana tak nye selalu tengok lelaki je kat medan perang. tapi dalam cerita ni, perempuan plak kat medan perang. tulah, jangan pandang perempuan sebelah mata tauu! (;

Me ,





No comments:

Post a Comment